Thursday, December 25, 2008

chachi ki chudai - Part 2

Her eyes were close and were inviting me to proceed. I moved down and slowly
entered my hand into her kamiz and that was it! Those cool boobs were
in my hands and I started to squeeze her nipple. I cant tell u what
were my emotions and what was condition of my dick. She just started
to moan and I kissed her forehead and then moved down to her lips and
she co-operated with me in this regard my letting my tongue into her
mouth. Our lips were locked into a very strong and passionate kiss.
We both got up and embraced eachother and started to undress each
other. And soon we both were stark naked infront of each other. She
had very sexy brown nipple which were erect by then. She embrace me
again and my dick was throbbing into her thighs. She griped my cock
with her thighs and started to kiss me. After a while she released my
dick and held it in her hand and said "tumhara lun hay to acha laikin
thora chota hay. Khair koi bat nahien guzara chal jaye ga" and
started to laugh mischievously. I said kay "7" ka to hay" she said
kay tumharay chacha ka kuch lamba hay tum say laikin fiker na kero
main kaam chala loongi.i said kay chachi ab sirf baatain hi kero gay
ya choso gi bhi issay. She said kay choosa to main nay tumharay
chacha ka bhi nahein kabhi. Then I said kay acha chalo choot main to
dalwati ho na. Iss per who hansi aur bed per lait ker us nay taangain
utha dien. Main uss kay ooper charh gaya aur uss kay mammay chosnay
laga. Uss nay kaha kay ab choot ki taraf bhi dhayaan do. Main nay
apna lun uss ki choot ki opening per rakha aur ragarnay laga uss ki
choot ko aahista aashista. Uss nay maira lun pakar kay apni choot ki
opening pay rakha aur mujhay kaha kay ab ander bhi to daalo na aur
main nay apna lun aahista aahista ander daalna shiro ker dia. Main
bata nahein sakta kay uss waqt kitni shaandaaar feeling aa rahi thi.
Uss ki naram garam aur geeli choot main lun ka aana jaana kia jazbaat
ubhaar raha tha. Thori dair tak uss ko main nay issi tarah choda aur
phir uss ko apnay lun pay sawari kernay ko kaha. Wo mairay lun per
sawari kernay lagi aur uss kay mammay hawa main uchalnay lagay. Thori
dair bad hum dono hi farigh honay walay ho gaye aur main phir say uss
kay ooper aa gaya. Kuch hi dair main mujhay apna lun main ajeeb sa
pressure mehsoos hua. Main nay uss ko kaha kay main farigh honay wala
hon to uss nay siskaariaaan bhartay huay aaur aaaah aaaaaaaaahhhhhhh
ssssssssssss sssssssss ki awazain nikaaltay huay kaha kay main bhi
farigh honay wali hoon.main jab firgh honay laga to uss nay kaha kay
mairi choot main farigh na hona aur main nay joonhi apna lun nikaala
to aik fawaara uss kay pait per jaa gira aur sath main who bhi farigh
ho gai. Yeh hmaaray chaar saal kay sex affair ki shiroaat thi. Ab
mairi chachi mairay chacha kay sath England chali gai hay aur who
dono wahien per settled hain. Laikin chachi jab bhi aati hay mujh say
zaroor chudwaati hay.


 

No comments: